Hva er et event?

Det å arrangere et event gjøres som oftes som en innsats for å integrere kommunikasjon og samle målgruppen slik at man kan skape en felles opplevelse / forståelse for det definerte budskapet. Dette være seg om man skal:

-       Endre logo, visjon, misjon, ledelse, filosofier.

-       Fortelle både ansatte og kunder eller potensielle kunder om produkter / produktutvikling.

-       Feire noe - det kan være så enkelt som de ansatte eller gode resultater.

-       Innvie nye lokaler

-       Fusjonere

Det eneste som stopper listen med hvorfor man bør ha et event er ideene.

Det har vist seg gjennom mange års erfaring at det å arrangere et event for dine ansatt gjør de mer ”gira” og gjør at de yter mer slik at den økonomiske delen av det har tjent seg inn igjen på kort tid.

(eks da vi gjennomførte et stort event med 2500 gjester i Oslo Spektrum og brukte ”mye penger”, det ble 1 mnd og 16 dager etterpå tatt inn igjen i økt omsetning/inntjening pga et personale som var utrolig motivert og glade)

 

La oss sette oss ned sammen og se på målsettingen for dit event og sammen komme frem til hva som bør satses på.